سلامتی دخترااااااا...

سلامتی این نمونه از دخترا

 

هستـــــن دخترایـــی کـــه:

نگـــران پـــاک شـــدن آرایشـــشــون نیستــــن؛

 چـــــون آرایـــــش نــــدارنو

 صورتشـــــون بـــی آرایـــش زیبـــاســــت.

 

هستـــــن دخترایـــی کـــه:

بـــا کلیپـــسِ روسرشـــون ،

گنبــد امــــامـــزاده دُرست نمیکنــــن.

هستـــــن دخترایـــی کـــه:

وقتــــــی یـــه پســـر پولـــدار میبینــــن ،

دلشــــــــون نمیلـــــــرزه !

چــــــون دلشـــــون دلـــــه نــــه ژلــــه.

 

هستـــــن دخترایـــی کـــه:

بـــــا دیــــدن ماشیــــن پســــرا  کــــف نمیکنــــن

چـــــون اینـــــا دُختــــرن نـــه دلستـــــــــر!

 

هستـــــن دخترایـــی کـــه:

عشـــــــق براشــــون مقدّســــــه

اگــــه بهــــش دچــــار بشــــن ،

همـــــه کــــار بــــرای عشقشــــــون انجـــــام میــــدن

وچشمشـــــــون دنبـــــال یـــکی دیـــگه نیــــس .

 

سلامتـــــــــی همشـــــــــون.



نظرات شما عزیزان:

KamRan
ساعت0:02---23 دی 1393
سلام، تا جایی که تونستم سعی کردم مطالب وبلاگت رو خوندم.
خوش حال میشم اگر با من تبادل لینک کنی!
منم یه وبلاگ دارم، روزانه بیش از 2500 بازدید میخوره میتونی ببینی ...
اگر با من تبادل لینک کنی میتونی رتبه و بازدید وبلاگت رو افزایش بدی و این مطالب زیبات رو به همه نشون بدی.
منو به اسم: *031 دانلود* با آدرس : www.031.loxblog.com لینک من و بعد بیا وبلاگ من و به من خبر بده تا لینکت کنم.
خوش حال میشم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 دی 1393 ا 17:22 نويسنده : SANAZ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.